Technisch advies +31 (0) 320 223160

Annuleren, omruilen, retourneren, manco’s en garantie

Annuleren
Als uw bestelling nog niet is verwerkt (dit wil zeggen dat wij de goederen nog niet voor u hebben besteld, verstuurd of bewerkt) is het in de meeste gevallen nog mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen.

  • Neem zo snel mogelijk contact op met ons op
  • Hebben wij uw bestelling al verwerkt. Kijk dan bij retourneren.

Omruilen
Heeft u uw producten ontvangen en wilt u één, meerdere of alle artikelen omruilen? Volg dan onze retourprocedure voor het retourneren van het product dat u wilt omruilen. De juiste producten kunt u dan weer in onze webshop bestellen.

Retourneren
Heeft u uw producten ontvangen en wilt u één, meerdere of alle artikelen terug sturen? Volg dan onze retourprocedure voor het retourneren van het product dat u niet wilt houden.

Manco’s
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen of is uw zending niet compleet? Laat dit dan binnen 24 uur na ontvangst aan ons weten. Wij gaan er voor zorgen dat onze fout zo spoedig mogelijk wordt hersteld.

Garantie

  • Heeft u een defect product ontvangen? Laat dit dan binnen 24 uur na ontvangst aan ons weten.
  • Is een product van ons na verloop van tijd defect geraakt? Vul dan ons garantieaanvraagformulier in en stuur deze naar ons op.